۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۲۱

میرواحدی در گفتگو با مهر:

برای آرامش کشتی اصفهان آمده‌ام نه برای تنش/ هیچگاه دست را من نگرفتند

برای آرامش کشتی اصفهان آمده‌ام نه برای تنش/ هیچگاه دست را من نگرفتند

اصفهان- خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان با انتقاد از مصاحبه‌های اخیر برخی اهالی کشتی علیه او طی ماه‌های گذشته گفت: از روزی که به عنوان سرپرست این هیئت انتخاب شده‌ام، برخی دوستان نه تنها کمکی نکرده‌اند، بلکه مدام بر علیه من مصاحبه کرده و بیانیه نوشتند.

علیرضا میرواحدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتقادات هفته گذشته رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان و اینکه او نسبت به بی‌اطلاعی سرپرست هیئت کشتی استان از وجود هیئت شهرستان اصفهان انتقاد کرده بود، اظهار داشت: بعد از آمدن بنده در راس کار هیچ گونه ابلاغی برای هیئت کشتی شهرستان اصفهان داده نشد، زیرا این هیئت اصلا شرایط لازم را نداشت. هیئت کشتی استان اصفهان چادرهای تمرین ورزشگاه تختی و پوریای ولی که در اختیار این هیئت قرار داده شده بود را اجاره داده و نه مربیان و نه سالن‌های ورزشی شهرستان وضعیت مشخصی نداشتند.

وی پیرامون اینکه آیا احمدی همچنان رئیس هیئت شهرستان اصفهان است یا خیر، بیان داشت: در همین راستا بنده در این فاصله زمانی 6 ماهه از شروع فعالیت خود چندین بار از آقای احمدی هم شفاهی و هم کتبی درخواست کردم که بیاید تا با هم صحبت‌های لازم را انجام دهیم و وضعیت قرارداد این سالن‌ها و وضعیت قرداد مربیان را مشخص کنیم زیرا اداره کل این سالن‌ها را از هیئت شهرستان گرفته و تحویل هیئت کشتی استان داده است. عملا هیئت کشتی شهرستان هیچ گونه نظارتی روی این سالن ها ندارد.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان ادامه داد: احمدی در بهمن ماه سال گذشته به من اعلام کرد که طی دو هفته آینده همه مدارک لازم را آماده کرده و برای رسیدگی خواهند آمد، اما در حال حاضر دو ماه از سال می‌گذرد و هیچ خبری از این دوستان به ما نرسیده است.

برای نصب هرگونه بنر باید با اداره هماهنگی های لازم انجام شود

وی در مورد علت برداشتن بنر امیرفتاح، قهرمان اصفهانی از سالن کشتی اصفهان گفت: ما بعضا می‌دیدیم که بعضی از مواقع هر گونه صورت جلسه، بنر و اطلاعیه بدون هماهنگی هیئت استان در سالن زده و یا برداشته می‌شود، به همین علت به مسئول سالن اعلام کردیم که از این زمان به بعد اگر کسی می‌خواهد بنر یا اطلاعیه‌ای  نصب کند باید با هیئت استان هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و اعلام کند که به چه منظور می‌خواهد که این بنر یا اطلاعیه را نصب کند.

میرواحدی افزود: با همین شرایط به ما خبر رسید که امیر فتاح در مسابقات کشوری مقام آورده است و بنری در این ارتباط در سالن پوریای ولی نصب شده است و به علت اینکه در ماه های گذشته نیز چندین بار بدون هماهنگی با ما از این اتفاقات مشابه افتاده و ما از آنها چشم پوشی کرده بودیم، این بار دستور دادیم این بنر برداشته شود. بعد از این موضوع اداره اطلاع رسانی کرده و در بنری از 3 تن از کشتی گیران جوان اصفهانی با نام‌های سجاد صالحپور در جام تختی، رفیعی در جام یادگار امام و امیر فتاح در مسابقات دانشجویان تقدیر کردیم.

وی پیرامون اظهارات احمدی، رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان که گفته بود چرا مسئولان هیئت استان در ابلاغیه‌ای من را برکنار نکرده‌اند، بیان داشت: ما 30 سال است که با هم دوست هستیم و در باشگاه دخانیات با هم بوده‌ایم و من به خاطر همان دوستی هایی که خودشان فرمودند و هنوز هم ادامه دارد و برای آنها ارزش و حرمت قائل هستم این کار را انجام ندادم، زیرا می‌خواهم این مشکلات را دوستانه بر طرف کنیم.

میرواحدی در پایان اظهار داشت: از این دوستان می‌خواهم که روی اسم فرد خاصی تمرکز نکنند و به دیگر هم فرصت لازم را برای اجرای برنامه‌های خود بدهند، ما آمده‌ایم که آرامش را برقرار کنیم نه اینکه تنش ایجاد کنیم.

کد خبر 2058576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha